här ska det vara en rubrik

Ja, som ni märkte så blev det aldrig något inlägg med vad jag använder för smink. Satt hemma på Turingen då och täkte inte på att vi har värdelöst Internet där så det gick inte att ladda upp men så fort jag har fört över bilderna till datorn/iPaden så ska jag lägga upp dom. En sak jag stör mig på är att det inte går att logga in på blogg.se via iPaden. Gillar inte deras app så vill hellre blogga via hemsidan men det verkar inte fungera för mig...
 
Drog på gymmet med Sanna efter skolan idag och körde ett benpass. Kände av träningsvärken redan när jag kom hem... Ben är inte min starka sidor och vi körde verkligen på stenhårt idag. Tänkte att jag skulle hinna med en sväng till gymmet imorgon också eftersom jag åker hem redan på onsdag den här veckan så vill passa på att träna så mycket jag kan när man ändå är här. 
 
Nä, ska väl hoppa i säng jag med någon gång. Är ledig imorgon så ska ta en välförtjänt sovmorgon. Puss på er!
 
 
Min fina andra familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0