mycket aktivitet

Ja, här händer det ju mycket! Dagarna flyter på som vanligt. Skola, gym hem och äta, eventuella läxor och sen vill man ju hinna varva ner lite innan man ska lägga sig för kvällen.

Åkte hem på Turingen idag men åker tillbaka till stan imorgon redan. Pojkarna ska tävla i Livekarusellen på Storsjöteatern och när det ändå inte är jobb på söndag tänkte jag passa på att följa med och kolla på. Hoppas på en riktigt trevlig kväll med min fina och hans familj!

Köpte en ny träningströja i veckan. Kanske lite för rosa men fan, jag gillar den!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken fin blogg du har! Vill du göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och rösta på min outfit, skulle bli väldigt glad! :-)

2013-02-21 @ 13:45:41
URL: http://Mikaaelaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0