så mycket man vill hinna med

Nä, går och lägger mig nu efter en lång dag. Skola tidigare än vanligt för att vara guide hela dagen och sen vidare ner på stan och kika lite inför nästa vecka. Hem och äta jättegod köttgryta som syster hade gjort. Dammsuga lägenheten (äntligen...) och sen vila en stund. Bokade körlektion tills imorgon också när jag ändå var igång. Ska ta det där jävla körkortet på dagen jag fyller 18!

Imorgon kommer pappa till stan och då ska vi även få vår nya diskmaskin! Skönt att slippa diska längre. Ska bli skönt att träffa pappa också eftersom det var två veckor sen sist. Har saknat honom...

Nä, nu måste jag sova innan det blir alltför sent. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0