fina sommardagar

Hej på er!

Jag har skickat jättemånga mobilbloggar till er men de verkar inte ha kommit fram. Tråkigt...
Iallafall vaknade jag vid nio idag bredvid Anton och vi sisådär tio eller något klev vi upp och åt frukost. Blev jätteglad när jag vaknade och såg det underbara vädret men blev besviken när jag kom ner och fick se att det bara var 12 grader ute. Lyckligtvis blev ju vädret bättre så när Anton åkte hem till sig gick jag och syster ut på en promenad med vår hund Zilva.

Nu står tacopajen i ugnen, ja, jag har lekt husfru idag, så ska ner och se till att allt ser bra ut. Hörs senare!

Suddig bild från idag.

Kommentarer
Postat av: molly

ha en riktigt bra helg!

2012-06-09 @ 16:56:47
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0