aco spotless

Jag tänkte bara tipsa om ett jättebra hudvårdssystem som jag använder dagligen. ACO Spotless serien fungerar alldeles utmärkt för dig som har problemhy. Jag har väl egentligen inte så mycket problem när det gäller min hy men för att förhindra att jag ska få det så använder jag de här tre produkterna varje morgon och kväll.





1. Deep Cleansing Daily Face Wash. Används istället för tvål för att rengöra huden och motverka orenheter.
2. Blemish Treating Daily Purifying Toner. Baddas på huden med hjälp av händerna eller bomullstuss för att återfukta och motverka orenheter.
3. Oil-free Matifying Daily Moisturiser. En hudkräm som återfuktar och motverkar fet hy.

Förr använde jag dyra märkesprodukter som kostade 500 kr st men efter att ha provat de här produkterna bytte jag snabbt eftersom jag fick exakt samma resultat mycket, mycket billigare. 


Kommentarer
Postat av: - paatriciah '

Clinique är sjukt bra för priset. :)

2012-01-05 @ 22:25:30
URL: http://patriciahareby.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej. Jagh ar precis köpt denna serie. Men tänkte höra du som har använd det ett tag. Funkar det med oil free krämen att den mattar ner huden?:)

2012-02-27 @ 14:59:43
URL: http://soofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0