perfekt hy, nästan iallafall.

När vi ändå håller på kan jag passa på att tipsa om några produkter som jag absolut avgudar när det kommer till "perfekt hy".

Från vänster ser ni ett All Over Cover Stick i färgen "Honey" från E.L.F, ett av mina favoritmärken. Allt från rodnad, finnar och mörka ringar tar den här hand om. Perfekt täckning för bara 15 kr. Det ni.

Näst på tur är Make Up Stores Liquid Foundation i färgen "Beige". Även om jag bara använt den sen julafton, då jag fick den av min mor, så har jag bara bra saker att säga om den. Den känns så otroligt lätt och fräsch på huden att man inte märker att man har på sig den. 250 kr.

Till sist har vi Healthy Glow Bronzing Powder i färgen Warm Tan, också den är från E.L.F. Använder den här på kindbenen för att få ett fint shimmer i ansiktet som gör att jag inte ser så blek ut. 15 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0