långbräda

Ida och jag bestämde oss för att vara sådär överdrivet coola idag och försöka oss på lite longboard

 

Ida var pepp

 

Ida i farten

 

Så måste jag göra en cool klassisk fjortispose

 

Erkänn att jag ser ball ut?

 

Sen gick det åt helvete...

 

Då sparkade vi hem igen.

 

Efteråt följde jag med Emil hem för lite té och TV. Nu, ett varv i rondellen senare sitter jag här hemma nyduschad och funderar på om det är dags att börja göra allt klart inför imorgon. Jag tror nog det.

 


Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Vart har du köpt tröjan? sjukt snygg! Bikbok eller?

2011-09-16 @ 15:56:13
URL: http://patriciahareby.blogg.se/
Postat av: Ida

Stadium skulle jag tippa på.

2011-09-16 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0