pause

Här har ni lite bilder från PAUSE.

Jag tog en Digestive-brownie.

Med en kiwi och melon smoothie (den högra på bilden)

Även om den här bilden gör håret sjukt stor orättvisa så är det den första bilden på håret.

Med de här bilderna säger jag godnatt för kvällen för imorgon är det skola små barn och dit måste man gå om man vill lära sig saker. Andra nödvändiga och andra mindre nödvändiga. Men viktigt är det! Så håll inte på med droger eller skolka för det är allt bra onödigt. Sov så gott mina små änglar. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

haha även röda ögon också. ;).

2011-10-05 @ 10:39:04
URL: http://patriciahareby.blogg.se/
Postat av: Beundraren

hm. undrar vilken som egentligen var sötast. kakan eller du? båda är så söta så jag får ont i tänderna... <3

2011-10-05 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0