lite små tankar på kvällskvisten

Internetshoppningen tog överhanden och nu ligger samhällsböckerna framför mig i sängen. Oöpnnade. Jag känner mig inte alls sugen på det där provet imorgon men grejen är att det måste göras. Har dessutom bad imorgon.

Vet ni hur irriterande det är när man har lektion efter badet? Om man inte hade haft det hade man kunnat skippa att fixa håret och sminket för man kunde ha åkt direkt hem och duscha. Mycket smartare tycker jag.

Inatt sover jag utan sovkompis till skillnad från igår. Kan säga redan nu att efter den här natten kommer jag föredra den första natten. Komplicerat? En aning. Ville bara få fram att jag gillar min sovkompis.

På den här bilden var det mycket roligare att bada n vad det kommer vara imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0