jobb imorgon

Även fast jag hade jättelång sovmorgon idag kunde jag inte ta mig upp ur sängen i god tid utan fick stressa lite på morgonen. MEN, jag hann ändå komma fram före Carro till vår "mötesplats" där vi träffas fem minuter innan vi börjar skolan varje morgon. Första gången jag kommit dit först.

Idag blir en riktig slappdag på skolan. Vi ska förbereda lite inför UNG Handels dag där de flesta av oss ska jobba imorgon. Det ska vara massa föreläsningar här och det kommer folk från massa olika ställen. Mitt jobb är att dela ut frukost till dem som kommer från Sundsvall. Helt okej jobb då jag bara behöver jobba en timme.

En av föreläsarna är Alex Schulman förresten. Hur coolt är inte det?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIlken fin blogg du har :)!

Gå gärna in på mitt inlägg på dagens outfit och säg vad du tycker :) !



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/soligt.html#comment



Ta gärna del av mina kost och träningstips för att få din drömkropp :) . Samt mitt liv som modell.



Kram Bea

2011-10-05 @ 17:27:25
Postat av: Anonym

VIlken fin blogg du har :)!

Gå gärna in på mitt inlägg på dagens outfit och säg vad du tycker :) !



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/soligt.html#comment



Ta gärna del av mina kost och träningstips för att få din drömkropp :) . Samt mitt liv som modell.



Kram Bea

2011-10-05 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0