jag kommer sakna dig

Sitter nu nyduschad på sängen och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Ska ju upp tidigt imorgon och då är det bäst att välja ut kläder i förtid för om jag har tur kanske jag hinner äta frukost!

Var ute och sprang med Sophie för en stund sen och fan vad skönt det känns efteråt. Till er som ligger där i soffan och funderar på om ni ska skita i det eller inte så kan jag säga att det är så jävla värt det efteråt! Ni ska inte tro att jag är värsta duktig på att träna för det är jag inte. Jag är en av dom som ligger på soffan och gruvar mig.

Nä, nu ska jag blåsa håret så att det hinner torka innan läggdags. Tjing!

Fina, fina mormor. Jag älskar dig och jag hoppas du har det bra nu. Vart du än är... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0