egentligen är det ju så

Jaha, var och skrev det där provet och jävlar om jag inte får bra betyg! Nu ska jag jobba lite med svenska B, engelska B och Må Bra A. Lite inlämmningar som ska in och hade ingen Må Bra imorgon därför har vi lite självständigt arbete.

Som jag skrev förut idag så är jag sjuk och ska förmodligen inte på skolan imorgon därför kommer min älskade vän Sandra hit imorgon för att hämta mina uppgifter (min lärare vill inte ha någonting skickat via mail då hon är störd i huvudet) så en eloge till Sander för det!

Ska starta upp med plugget nu innan jag blir för trött för att tänka. 

Haha, söt Sandra.



Kommentarer
Postat av: Sander

tack för en oerhört smickrande bild nellson!<3

2011-10-27 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0