hej alla barn nu är det barnprogram

Jaha, produktiv dag idag. Eller inte. Men någon dag ska ju vara en slapp-dag (bortse från det faktum att alla mina dagar är slapp-dagar).

Till veckan ska jag bl a åka till Lillänge med bästaste Sanna och kika på lite fina skor inför vinter, hälsa på skolläkaren för att prata om en eventuell laserbehandling (ja, jag skrev det där för att alla ska bli värsta chockade och undra över vad jag ska göra) (fast alltså, det är sant) (många parenteser? Jag vet, nu lägger vi av), och kanske veckan avrundas med att träffa min fina, jättefina, kompis som jag inte sett på länge.

Blir en helt okej vecka det här ändå. Förutom en liten detalj men mer om det någon annan dag.

Kör den här igen då i brist på annat.



Kommentarer
Postat av: Beundraren

"i brist på annat"?

hörrudurubäjjby den bilden är helt otrolig. eller rättare sagt DU är helt otroligt vacker. jag blir alldeles yr och hjärtat slår i turbofart och gör kullerbyttor. den bilden är för alltid inetsad på min näthinna och går inte att bränna bort ens med laser. ;)

du är fantastisk! <3

2011-11-14 @ 14:13:30
Postat av: Jennifer

va fin du är :)

2011-11-14 @ 23:29:33
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0