THE TWILIGHT SAGA - THE OFFICIAL GUIDE

Nu ska jag ta mig ett uppfriskande bad och läsa en bok. Är så skönt att bara ligga och ta det lugnt med en bra bok i handen.

Boken som jag läser just nu heter Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden. Om det är någon där ute som gillar Twilight så är denna bok ett måste. Den berättar alla bakgrundshistorier till alla karaktärer, samt jättemycket fakta om allt som har med boken att göra. Riktigt läsvärd bok enligt mig!

Såhär ser t ex två av Bellas bilder ut! Den vänstra är Bella som vampyr och den högra är Bellas bröllopsklänning!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Terminen slutar nu nästa vecka, då tar våra inomhusträningar slut. Sen åker vi och tävlar 5 juni i Malmö. Sen drar vi nog igång med sommarträningarna v 24. =)

2011-05-25 @ 21:35:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0