MORE LONDON PICTURES

En trött, osminkad jag på morgonen

 

Facelooken för shoppingdagen

 

Och outfiten

 

Dagen efter drog vi på Madame Tussauds

Jag, Sara och Miley på nattklubb

 

Sara, Sofia och Daniel innan bion

 

Jag och Robert på första dejten

 

Jag, Sara och John innan vi drar till restaurangen för middag tillsammans

 

Sofia och Leonardo innan deras middagsdejt

 

Sara och Orlando innan biopremiären

 

Sofia tar det chill med George

 

Vi mötte upp Shrek för en snabb lunch

 

Sara kysser sin man Christiano innan han ska ut och spela match

 

Vi hängde med Beatles ett tag innan deras spelning

 

Sara och Justin innan hans spelning

 

Jag och bästis Britney när hon tog emot sitt pris

 

Jag och min homegirl Lady GaGa

 

Jag och Sara laddade upp med energidryck inför resan hem

 

Mer bilder efter det här har jag inte. Var allt för upptagen med att ta mig hem och ta igen lite sömn. Btw, ni kan se att jag har en liten putmage på bilderna men in my offense så var jag supermegapissnödig på dom bilderna. Inte för att det spelar någon roll eller så...


Kommentarer
Postat av: annie

skyll på det du..

2011-05-17 @ 00:14:04
URL: http://anystroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

shaat the faak gobblin!

2011-05-17 @ 00:47:18
Postat av: Sandro

Haha vad gör han bakom Brittney Spears då? :p

2011-05-17 @ 00:53:08
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det gråa linne men bar rygg? :)

2011-05-18 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0