Skönheten och Odjuret

Hejsan! Ledsen för den dåliga uppdateringen men pojkvännen är här och honom har jag inte träffat på mer än två veckor så jag försöker spendera så mycket tid jag kan med honom.

Aja, började min dag med amerikanska pannkakor. Så jävla gott! Efter det kollade jag och pojkvän på Skönheten och Odjuret. Alltför längesen jag såg den. Förstår inte varför för den är ju så jävla bra! Är så glad att vi har en fungerande VHS här hemma. Konstigt nog så fanns det ju inte DVD när man var liten.

Skämt åsido, jag hoppas ni får en underbar kväll och ni får ha det så bra så hörs vi sen! 


Så vacker!


Kommentarer
Postat av: Amandusdaniella

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-11-12 @ 17:26:53
URL: http://amandusdaniella.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0