Hur många lingon finns det i världen?

God morgon!

Strålande humör idag. Börjar inte förrän 12.40, Sophie står i köket och gör frukost på säng till mig och jag har all tid i världen att göra mig klar för skolan.

Som ni säkert märkte så hade jag verkligen inte tid att skriva igår. Var bosta i princip HELA dagen. Kom hem vid elva ungefär och då var jag alldeles för trött för att blogga. Började dagen med skola och efter det åkte jag med pappa och lillasyster till Brunflo för att köpa med oss thaimat och äta hos min bror. Blev hos brorsan tills bion började. Blev "Hur många lingon finns det i världen?" Så SJUKT bra film. Måste ses! Sen kom jag hem och då gick jag och la mig.

Långt inlägg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0