So we give it a new try

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du gillar att göra
Dag sju: Fyra saker som gör dig glad
Dag åtta: Tre saker som gör dig ledsen
Dag nio: Två fina minnen
Dag tio: En bekännelse

Jag kunde inte hålla första så värst länge men jag försöker just nu komma in i skrivandet igen. Den här var roligare än den jag har nu så den här blir nog lättare att följa. Jag kommer att fortsätta med den gamla också för jag ska banne mig klara det!

Men som sagt, för att få lite mer inlägg så kommer jag ha den här med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0