nine things about me

1. Jag ör otroligt bortskämd. Jag får i stort sett allt jag pekar på.

2. Jag har en otrolig separationsångest. Inget gör mig lika ledsen än att lämna de jag älskar mest för en längre tid.

3. Jag drömmer ofta otroligt konstiga drömmar. Vad tänker jag inte gå in på här, hehe...

4. Jag funderar starkt på att börja med cheerleading. Har alltid varit något som jag har varit intresserad av och eftersom det finns en förening här i stan så, varför inte?

5. Jag saknar min gamla klass så sjukt mycket. Vi stod varandra så nära och hade en bra sammanhållning. Det är så synd att vi splittras men någon gång måste man gå vidare i livet.

6. Om jag är ledsen eller deprimerad brukar jag läsa gamla sms som min pojkvän skickat. Ni vet, de där söta, vackra sms:en där det står hur de verkligen känner?

7. Jag trivs inte lika bra med tjejer som med killar. Visst kan jag vara med tjejer men i längden tröttnar jag på deras attityd och åsikter. Trots att jag är precis likadan själv.

8. Min klädstil varierar mycket. Jag menar verkligen jättemycket!

9. Jag håller oftast min ilska och rädsla inom mig. Inte det bästa men jag hatar att framstå som svag.

Kommentarer
Postat av: Matzn

Snusk drömmar :(

2011-01-10 @ 00:41:42
Postat av: Jamtland Cheer

Hej!

Vi har bara kört en träning så det är absolut inte försent att börja!

Vi tränar i Sporthallen mån-tors.

Seniorer mån o ons 20-22 tors 19-21 och juniorer (upp till 15 år)tis 18.30-20 och ons 20-22.

Skicka ett mess eller ring mig Jenny 070 240 34 84

Ha det bra!

www.jamtlandcheer.se

2011-01-10 @ 00:51:45
URL: http://jamtlandcheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0