eight ways to win my heart

1. Var charmig. Få mig på fall, få hela jorden att snurra fortare med din charm.

2.
Älska mig för mig och säg det ofta.

3. Underhåll mig, få mig att skratta och glömma bekymmer.

4.
Finns där för mig. Alltid.

5.
Var vacker. Från insidan ut.

6.
Kväv mig inte utan inse att ibland kan jag behöva tid för mig.

7.
Behandla mig med respekt. Lyssna på mina åsikter och tankar utan att avfärda det som dumheter.

8.
Var ärlig. Var dig själv, låtsas inte att du är något du inte är.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och vilka av dem passar på min son ASG. ;)

2011-01-10 @ 17:07:55
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hihi, tack :')

2011-01-10 @ 19:31:38
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0