i'm just one of you

Jag har temadag idag. Om droger. Men det sa jag ju igår. Det är tråkigt och jobbigt och man får ingen hjälp när man behöver det.

Idag blir jag utkörd ur huset av Sophie av skäl jag inte får nämna här men jag tycker hon är elak... Jag som hade tänkt ta mig ett långt bad och sen kolla på Halv åtta hos mig för att senare packa. Så kastar hon ut mig bara sådär! Aja, kan trösta mig med att jag fick en McFlurry av henne igår och skjuts till skolan idag så allt är inte helt dåligt.

Nu måste jag börja göra något om jag ska bli klar. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sophie.

Nä, jag frågade, och du sa att det var okej. kom inte här och säg att du är utkörd!

2011-02-24 @ 13:03:39
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2011-02-24 @ 18:57:43
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: jennifer - photography

Godmorgon! Allt väl? :)

2011-02-27 @ 11:43:08
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0