i'm home today. doing drugs...

Sophie to med mig på en tur i sin bil. Vi åkte tre varv i rondellen och jag fick en McFlurry OREO. OREO är supergott. OREO. ♥. Nu blev det mycket OREO i den här texten. Kolla nu blev det ett till OREO! Okej, jag ska sluta nu. Hehe...

Imorgon är det anti-drog dag på skolan. Bättre än skolan om jag får säga det. Dessutom slutar vi ju 1 1/12 timme tidigare. Jag gillade Carolines idé.

C: Jag tror jag ska sjukanmäla mig imorn. Tänk vad kul att ringa och säga "Hej, jag kan inte komma på skolan idag för jag ska vara hemma och knarka istället."

Kanske inte en av Carolines bra stunder...

Kommentarer
Postat av: Robin

Kanske bäst att du lämnar rökat hemma imorrn då? ;)

2011-02-23 @ 22:04:03
URL: http://accordingtorobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0