Var ett tag sen nu...

Ja, precis som rubriken antyder så var det ett tag. Ett tag sen jag bloggade. Hade en blogg i 2 ½ år innan jag valde att ta bort den. Men jag är glad att vara tillbaka i skrivandets anda. 

Denna design är bara tillfällig. Ska få hjälp av en mer kunnig person med att fixa till detaljerna. Ser ju lite halvslarvig ut nu men det ska fixas så fort som möjligt!

Imorgon är det skola. Börjar kl 08.15 så vet inte om jag hinner skicka iväg ett inlägg. Annars bloggar jag nog från mobilen. Får se hur det blir.

Menmen, ska försöka fixa lite mer här i bloggen och sen ska jag göra en snabb läxa innan jag hoppar i säng. Hörs lite senare om jag hinner. Puss!

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Sv: Ja det kan jag. :).

2010-10-29 @ 11:39:36
URL: http://patriciahareby.blogg.se/
Postat av: freakyghost - miranda ^^

Hej!♥



Vilket nicigt inlägg. Vad gör du för nåt? :)

2010-10-29 @ 12:04:22
URL: http://freakyghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0