get to know me

Saker de flesta av er inte vet

Jag är 15 år men fyller 16 år i December. Alltså -94

Jag har sex syskon. Tre bröder och tre systrar

Jag kommer från Överturingen men är just nu bosatt i Östersund p.g.a val av gymnasium

Jag har en hund som heter Zilva och en katt som heter Konrad hemma på Turingen

Jag har en pojkvän, Jonnie, som bor i Sveg. 20 mil från Östersund

Min favoriträtt är spaghetti och baconsås

Min största förebild är Miley Cyrus

Mitt favoritämne i skolan är engelska och hoppas kunna flytta till USA någon dag

Mina bästa vänner är Sara, Mimmie och Sandra

Jag älskar Disney Channel

Min mamma bor i Sundsvall. Också 20 mil härifrån

Jag har svartpeppar i min ketchup när jag äter strips på McDonalds


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

finns de någon gulligare än dig lr ? du är den finaste och bästa personen jag vet!! <33

2010-10-31 @ 17:33:44
Postat av: emma m

Men nellie "miley cyrus" bli inte som sara nu!! ;)

2010-11-01 @ 14:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0