en konstig känsla

God eftermiddag!

Vaknade för ungefär 40 minuter sen så jag antar att det blir god mogon istället för min del. Klev upp och käkade tacos sen igår innan jag packade det sista. Ska åka hem idag och har ju lov nu så det blir till att spendera tid där hemma med familjen och pojkvännen.

Jag saknar att inte bo hemma. Jag saknar min syster. Men mest av allt saknar jag min pappa. Känns kontigt att inte träffa honom varje dag. Inte få en kram och en puss på kinden när han kommer hem från jobbet och frågar hur skolan ar gått. Det är en konstig känsla att inte ha det så varje dag längre...

Men nu ska vi inte deppa ner oss totalt. Kommer nog upp ett inlägg här snart där ni får lära känna mig bättre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0