turkey

Hello!

Är hemma nu efter ett långt träningspass och middag. Riktigt stolt är jag! Känns redan nu i magen och benen men det är det värt.

Och imorgon när man ändå är ledig kan man ju unna sig ett besök på Storsjöbadet. Sandra hänger också med och efter det drar vi hem till mig för att slänga på oss myskläder och packa ihop lite godis för att bege oss hem till Sävan för lite TV-tittning. Desperate Housewives och Cougar Town står på listan. Får inte missas!

Sen är du ju gött att man har sovmorgon imorgon också. Behöver inte vara på skolan förrän halv tolv. Någon som är avis?


Fräsig bild på mig från Turkiet. Längtar tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, man ser mig i brillorna.. :)

2010-11-15 @ 19:20:45
URL: http://sannaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0