too bad

Hejhej!

Om två timmar har jag officiellt klarat mig igenom den här jobbiga dagen. Började kvart över åtta och slutar kvart över fyra.

Halv fem ungefär beger jag mig mot Bräcke med Sandra. Kommer bli jättekul och hon har lovat mig julgodis och lussebullar. Hur gott är inte det då? Sen får vi se vad det blir. Hennes mamma hade inte femman hemma så vi kan inte kolla på Desperate Housewives eller Cougar Town. Synd...

Nu ska jag börja jobba så att jag hinner klart i tid. Hannes hälsar också! Puss.

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

DH är inte idag. ;).

OCh hur fan har du gjort snö på nixxi.blogg.se... TELL ME ! :P.

2010-11-30 @ 15:11:31
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0