the big bang

Aaaah! En lång, skön, varm dusch var allt som behövdes för att få mig på bättre humör.

Sitter och kollar på kläder på Melba men allting är så dyrt där. Är man student så har ma inte råd med mycket. ;). Men som jag nämnde i förra inlägget så fyller jag ju år om en månad. Dock har jag redan önskat mig en systemkamera då. Och det känns mer nödvändigt.

Sitter och lyssnar på musik också. Detta är den låten jag fastnat för på sistonde. Hade aldrig hittat den om det inte var för att Miley Cyrus var med i den. Enjoy!

 

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Åh, jag är också sugen på en ny systemkamera. :).

2010-11-05 @ 18:34:07
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0