she will be loved

Ledsen för så dålig uppdatering igår. Mitt internet fungerade inte på hela kvällen.

Sitter på skolan nu. Har engelska och vi har blivit ombedda att ta ut lyricsen på våra favoritlåtar på engelska. Antingen blir det någon låt med Miley Cyrus, Robert Pattinsson eller Maroon 5. Vi får se...

Efter skolan idag åker jag och Sandra till Storsjöbadet för att ha allmänt roligt. Och ikväll blir det som sagt mys hemma hos Sävan. Känner mig lite elak när jag tar hans TV men han säger ju att det är okej så då är det väl det.
Nu ska jag försöka bestämma mig. Ni får en video av den underbara låten gjord av Maroon 5 som betyder väldigt mycket för mig. Hoppas ni gillar den. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0