novaqueen

Gaah! Jag blir galen. Varför är inte jag någon datorexpert? Blir galen när man inte alls förstår sig på vad dom menar i beskrivningen. Huvva...

Förresten, varför ska jag gilla så många olika klädstilar. Det blir ju jobbigt. Jag önskar jag var en sån där som vet precis vilka kläder och skor hon gillar. Som aldrig velar när hon handlar eftersom det inte stämmer in med resten av hennes garderob. Ganska jobbigt. Det är därför jag aldrig hittar några kläder jag vill ha...

Men nu ska jag återgå till mina datorproblem. See ya!

Ally sweater
Okej, ibland kan jag faktiskt hitta enstaka grejer så helt hopplöst är det inte. Men ni förstår hur jag menar.
- Den tröjan menade jag mamma!

Kommentarer
Postat av: True,True

Datorexpert kan man bli på vägen!

Bara att hitta faktan du vill veta genom att söka på internet jue! :)

Tillslut vet man as mkt om data så då kanske man är en ''dataexpert'' ^^

2010-11-05 @ 18:59:48
Postat av: Anonym

Halloj gumman den var ju skitsnygg

Vad kostar den o var kan man beställa den??

Kramar i massor

Mamma

2010-11-06 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0