no water

God morgon!

Sitter på skolan nu och har datorkunskap. Ska egentligen jobba med InDesign men jag passar på att hälsa till er lite. Så hur har ni det idag? Jag är ganska trött men hoppas på att det blir en bra dag trots allt. Har fått reda på att man nu inte kan dricka vatten i matsalen. Och jag som hatar mjölk...

Ikväll tänkte jag handla lite julklappar och så men jag vet inte om jag kan det med tanke på den stora väskan jag har med mig sen helgen hemma men det känns som att nu är det enda tillfället att handla julklappar. Vill bli klart med det så fort som möjligt.

Nu ska jag sluta innan det blir allt för mycket text. Hörs senare!


En bild på mig och Sanna från skolfotograferingen i nian


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, så vackra vi va... och är?

2010-11-29 @ 10:58:32
URL: http://sannaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0