christmas gifts

Sitter här och kollar runt på olika hemsidor efter passande julklappar till familjen. Det är nog det roligaste jag vet. Julhandla. Älskar att handla åt andra och sen sätta sig ner vid bordet och slå in alla julklappar och fixa snörena på något fint sätt. Det om något är julkänsla på hög nivå!

Just nu sitter jag på BR leksakers hemsida och letar julklappar till brorsbarnen och lillkusinen. Den som kommer bli svårast att handla åt är pojkvännen. Vi har inte samma smak när det gäller kläder, inte för att jag inte gillar hans kläder, det är bara det att jag kan gilla en sak och han kan antingen hata det eller gilla det. Det är svårt att veta vilket. Men jag hittar säkert något fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0