busy day

Hejsan!

Har äntligen kommit hem efter en ganska stressig men rolig dag med Sara och delvis Sanna.

Började med att jag fick sitta kvar på skolan för stödtid. Sen efter det gick jag till hälsocentralen för att se om jag kunde ta min Twinrix spruta där och det kunde jag tyvärr inte... Sen träffade jag Sanna på busstorget medan jag väntade på Sara. När Sara kom fram till stan så sprang vi in på H&M för att köpa en bikini åt Sara. Käkade på McDonalds innan vi drog vidare hem till lägenheten för att packa badkläderna. Tog bussen till Storsjöbadet och spenderade cirka två timmar där.

Så har varit ganska stressigt idag så jag hoppas ni förstår den låga uppdateringen. Nu myser vi ner oss med en film och massa godis. Hörs innan läggdags. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0