Day three

Mina föräldrar.

Ja, kan väl börja med lite fakta.

Min pappa heter Jens Nyström och är född -58. Han bor på Turingen. Han har fyra barn och är väldens goaste pappa.

Min mamma heter Karin Halvarsson och är född -59. Hon bor i Sundsvall med sin nya kille och hans två barn. Hon har fem egna barn och är underbar.

De är fantastiska föräldrar och dom finns där för mig. Alltid. Vill bara säga att jag älskar mina föräldrar oerhört mycket och jag är glad att jag har dom.

Jag mamma och pappa på min konfirmation förra året



Kommentarer
Postat av: Aangeliqa

Älskar den där bilden. Den är så fin. ;) <3

2010-12-02 @ 10:54:01
URL: http://aangeliqa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack älskade Nellie.Skönt att du vet att vi alltid finns där för dig trots avståndet. Älskar dig hjärtat<3

Kram

2010-12-14 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0