Day nine

Musik.

Åh, musik. Musik är allt. Utan musik skulle världen vara så mycket tråkigare. Musik betyder mycket för mig. Jag älskar alla sorts musik och har en väldigt blandad "spellista". Jag har jättelätt för att lära mig texter vilket är ganska bra då jag älskar att sjunga.

En sak med mig är att jag lyssnar på olika musikstilar beroende på hur jag känner mig. Jag har många favoritartister och band men de jag gillar mest är:

Miley Cyrus



Håkan Hellström



Robert Pattinson



Paramore



PS:
De är inte ordnade efter någon speciell ordning .DS


Kommentarer
Postat av: Paatriciah

Tycker att du ska lägga upp bilder på det du fick i present. ;).

2010-12-06 @ 14:46:57
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0