Day eighteen

Min favoritfödelsedag.

Ja ni. Min favoritfödelsedag måste nog vara när jag fyllde 15 förra året. Först på dagen hade vi en julshow som gick jättebra och vi fick ihop mycket pengar som gick till en kassa för att vi skulle kunna åka på klassresa till Turkiet. Efter det kom massa släktingar och kompisar hem till mig för middag och efterätt. En mycket trevlig dag med mycket skratt och glädje.

Och dagen efter var inte dåligare den för det var den dagen jag träffade Jonnie för första gången.

Kommentarer
Postat av: linda

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul!!!!

Är du taggad :)?



ps. jag älskar din design! :D

2010-12-20 @ 20:09:23
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0