birthday

Hejhej!

Ja, som ni ser har jag legat lite efter med bloggandet den här helgen. I fredags hade jag fullt upp med att åka fram och tillbaka. Först buss, sen bil till och från Rätan.

Sen på lördag så gick jag upp vid nio för att titta på julkalendern bara för att märka att jag missat det. Annie sa fel tid, menmen... Gick ju på kvällen också. Åt frukost och sen gick jag och la mig igen till klockan två. Då var det dags att städa och göra fint. Sen myste jag med pojkvännen resten av kvällen.

Idag fyller jag ju år så ni förstår nog vad dagen har gått ut på. Träffa släktingar, öppna paket, äta god mat och marängsviss. Nu när ni fått en redogörelse på min dag så tänker jag passa på att ta igen det jag missat på listan. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0